2-kolokvij-oddaja-skupina-6
Pomoč:
import java.awt.TextField;
import java.util.Scanner;
import java.awt.BorderLayout;
1.
V programskem jeziku Java napišite program, ki odpre okno velikosti 300x200, v katerem sta dva gumba, prvi na vrhu okna, drugi na dnu.
Na gornjem gumbu piše "42", na drugem pa "Zmanjšaj".
Ko pritisnemo na gornji gumb, se številka na gornjem gumbu poveča za 1, ko pritisnemo na drugi gumb se številka na gornjem gumbu zmanjša za 1.
2.
V razredu želimo predstaviti Rastline. V programskem jeziku Java imamo naslednjo kodo:
abstract class Rastlina{
double masa;
abstract void povej();
}
Sprogramirajte sledeče entitete (sami določite ali bo vmesnik ali razred) Trava (ima lastnosti/metode razreda rastlina in ni abstrakten razred, ima še dodatno lastnost String maxVisina), Bambus (ima lastnosti/metode razreda Trava in ni abstrakten razred, ima še dodatno lastnost: hitrostRasti) in Smreka (ima lastnoti/metode Rastlina in dodatno metodo vrniMaso(), ki vrne maso rastline).
- Pravilno vzpostavite relacije med entitetami.
- Prikažite tudi uporabo teh entitet v razredu, ki ustvari predmete iz izdelanih razredov v metodi main.
3.
V programskem jeziku Java napišite program, ki prebere polje števil!
Program naj sešteje vsa števila, ki so palindromi. Program naj izpiše končno vsoto.