2-kolokvij-oddaja-skupina-3
Pomoč:
import java.awt.TextField;
import java.util.Scanner;
import java.awt.BorderLayout;
1.
V programskem jeziku Java napišite program, ki odpre okno velikosti 300x200, v katerem sta dva gumba, prvi na vrhu okna, drugi na dnu. Na gornjem gumbu piše "100", na drugem pa 0.
Ko pritisnemo na prvi gumb, se številka na gornjem gumbu zmanjša za 1, ko pritisnemo na drugi gumb se številka na spodnjem gumbu poveča za 1.
2.
Z razredu želimo predstaviti sadje. V programskem jeziku Java imamo naslednjo kodo:
abstract class Fruit{
double sweetness;
abstract void print();
}
Sprogramirajte sledeče entitete (sami določite ali bo vmesnik ali razred) Banana (ima lastnosti/metode razreda Fruit in ni abstrakten razred, ima še dodatno lastnost color), Mellon (ima lastnosti/metode razreda Fruit in ni abstrakten razred, ima še dodatno lastnost: weight) in WaterMellon (ima lastnoti/metode Mellon in dodatno metodo returnWeight(), ki vrne težo sadeža).
- Pravilno vzpostavite relacije med entitetami.
- Prikažite tudi uporabo teh entitet v razredu, ki ustvari predmete iz izdelanih razredov v metodi main.
3.
V programskem jeziku Java napišite program, ki prebere polje števil!
Program naj izpiše vsoto vseh števil, ki imajo vsaj eno cifro '8'.